نمونه سوال هماهنگ ریاضی نهم نوبت دوم خراسان رضوی 1402 + پاسخنامه
در این مطلب از سری نمونه سوالات امتحانی هماهنگ نهم، می خواهیم نمونه سوال هماهنگ ریاضی نهم نوبت دوم استان خرسان رضوی را برای شما کاربران عزیز منتشر کنیم. این ...
پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.

اطلاعات فایل نمونه سوال هماهنگ ریاضی نهم نوبت دوم خراسان رضوی 1402 + پاسخنامه

در این مطلب از سری نمونه سوالات امتحانی هماهنگ نهم، می خواهیم نمونه سوال هماهنگ ریاضی نهم نوبت دوم استان خرسان رضوی را برای شما کاربران عزیز منتشر کنیم. این نمونه سوال به همراه پاسخنامه تشریحی بوده و پاسخ تمامی سوالات را شامل می شود. ضمن اینکه این نمونه سوال یک منبع آموزشی خوبی خواهد بود برای اینکه آمادگی های لازم را جهت شرکت در امتحان ریاضی نهم نوبت دوم استان خراسان رضوی کسب نمایید. پیشنهاد ما این است که این نمونه سوال را پس از مطالعه و حل تمارین کتاب درسی پاسخ دهید و سپس به پاسخنامه نمونه سوال مراجعه کرده تا با نقاط ضعف و قوتتان آشنا گردید. این مسئله به شما کمک می کند تا بتوانید یک برآیند نسبتا خوبی از خودتان بدست آورید. این نمونه سوال شامل طیف نمونه سوال مختلفی می باشد که پوشش دهنده کامل تمارین کتاب بوده و این مسئله نیز در کنار مواردی که ذکر شد می تواند جهت بهبود سطح آموزشی کمک کننده باشد. 


در کنار حل این نمونه سوال، می توانید به بخش جستجوی پیشرفته نمره یار مراجعه کرده و نمونه سوالات استان های دیگر کشور را نیز دریافت کنید. حل نمونه سوالات مختلف باعث می شود که با خط فکری طراح سوال آشنا شده و در امتحان این درس علمکرد خوبی داشته باشید.


همچین پس از حل نمونه سوالات بارم بندی ریاضی خرداد ماه 1402 را دریافت کرده تا برای نحوه مطالعه این درس برنامه ریزی کنید. 


نظرات

مرتب سازی براساس

بهترین
جدیدترین
قدیمی ترین

چیزی پیدا نکردیم :(

بدون نظر

ارسال نظر

کاربر مهمان
ارسال بصورت ناشناس
امتیاز دهید
  • لطفا از ارسال نظرات تکراری خودداری کنید.
  • از ارسال نظر غیر مرتبط با موضوع خودداری کنید.
  • از ارسال نظر توهین آمیز خودداری کنید.
  • نظر شما پس از ارسال، در اولین فرصت بررسی خواهد شد. و سپس تائید خواهد شد.