نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت دوم خرداد 1402 به همراه پاسخنامه تشریحی
ریاضی از جمله دروسی است که برای دانش اموزان پایه هفتم کمی چالش برانگیز و پیچیده است ما نیز طبق اهمیت این درس و در راستای تکمیل بخش نمونه سوالات ...
پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.

اطلاعات فایل نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت دوم خرداد 1402 به همراه پاسخنامه تشریحی

ریاضی از جمله دروسی است که برای دانش اموزان پایه هفتم کمی چالش برانگیز و پیچیده است ما نیز طبق اهمیت این درس و در راستای تکمیل بخش نمونه سوالات امتحانی پایه هفتم تصمیم گرفتیم نمونه سوالات ریاضی هفتم نوبت دوم را به همراه جواب منتشر کنیم که می توانید بصورت مستقیم از سایت نمره یار دریافت کنید.
این نمونه سوالات امتحانی به شما دانش آموزان کمک می کند تا با چارچوب سوالات امتحانی نوبت دوم اشنا شده و خود را برای امتحانات نوبت دوم بهتر آماده کنید این نمونه سوالات امتحانی از درس ریاضی هفتم یک تمرین بسیار خوبی خواهد بود تا شما خود را بیازمایید و به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید و بیشتر بر روی نقاط ضعف خود متمرکز شوید.
همانطور که می دانید امتحانات نوبت دوم از دروس آخر کتاب نمرات بیشتری خواهد آمد و سعی کنید سرفصل های آخر ریاضی هفتم را به خوبی تمرین کنید تا بتوانید نمره ی خوبی در این امتحان کسب نمایید.
ما نیز در وبسایت نمره یار برای شما کاربران گرامی یک منبع خوب همیشگی از سوالات امتحانی و جزوات آموزشی ایجاد کرده ایم که هر چه به ایام امتحانات نزدیک تر می شویم توانسته باشیم نیاز شما را در این امر مهیا کنیم.


نظرات

مرتب سازی براساس

بهترین
جدیدترین
قدیمی ترین

چیزی پیدا نکردیم :(

بدون نظر

ارسال نظر

کاربر مهمان
ارسال بصورت ناشناس
امتیاز دهید
  • لطفا از ارسال نظرات تکراری خودداری کنید.
  • از ارسال نظر غیر مرتبط با موضوع خودداری کنید.
  • از ارسال نظر توهین آمیز خودداری کنید.
  • نظر شما پس از ارسال، در اولین فرصت بررسی خواهد شد. و سپس تائید خواهد شد.

به سوی کسب درآمد

همین الان این امکان برای شما فراهمه که به عنوان معلم در نمره یار ثبت نام کنید و با ثبت محتوای آموزشی کسب درآمد کنید!

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام